Zgłoszenia kandydatów do Rady Nadzorczej

Informujemy, że zgodnie ze Statutem SM „Nasz Energetyk”, kandydatów do Rady Nadzorczej należy zgłosić nie później niż 15 dni przed dniem Walnego Zgromadzenia tj. do dnia 28.05.2025 r.
Wzór zgłoszenia można pobrać w biurze Spółdzielni i na stronie internetowej www.naszenergetyk.pl w zakładce Dokumenty.
Członek Rady Nadzorczej musi być członkiem Spółdzielni.
Na 7 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicach ogłoszeń w budynkach zostanie opublikowana lista prawidłowo zgłoszonych kandydatów.
Jeżeli w opisanym wyżej trybie zostanie zgłoszonych mniej niż 5 kandydatów, dodatkowi kandydaci do Rady Nadzorczej będą mogli być zgłoszeni na Walnym Zgromadzeniu.

Wyciąg ze Statutu SM „Nasz Energetyk”:
§ 72 ust. 3.
Kandydatów do Rady Nadzorczej zgłaszają Zarządowi członkowie Spółdzielni w terminie nie później niż 15 dni przed dniem Walnego Zgromadzenia.
ust. 4. Zgłaszanie kandydatur członków Rady Nadzorczej odbywa się pisemnie. Zgłoszenie musi zawierać:

  • imię, nazwisko i adres zamieszkania kandydata,
  • zgodę kandydata na kandydowanie wraz z oświadczeniem o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni oraz o wywiązywaniu się ze swoich obowiązków wobec Spółdzielni określonych w przepisach prawa i Statutu Spółdzielni,
  • imiona, nazwiska i adresy minimum 10 członków zgłaszających kandydata.
Wydrukuj print

Zobacz więcej