Oferta:
Administracja i zarządzanie wspólnotą mieszkaniową
Optymalizacja kosztów
Obsługa finansowo-księgowa wspólnoty mieszkaniowej
Obsługa techniczna i bieżąca nieruchomości wspólnoty mieszkaniowej
Obsługa prawna wspólnoty mieszkaniowej
Ubezpieczenie nieruchomości wspólnoty mieszkaniowej
Nadzorowanie usług porządkowych
Audyty, oceny, doradztwo
Jak wspólnota mieszkaniowa może zmienić zarządcę nieruchomości?
Spółdzielnia może pomóc w przygotowaniu wszystkich dokumentów koniecznych do zmiany zarządcy.
Jeżeli właściciele lokali określili sposób zarządu nieruchomością wspólną i powierzyli zarząd osobie fizycznej lub prawnej w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy o własności lokali (czyli aktem notarialnym), to można ten stan zmienić albo umową zawartą w formie aktu notarialnego podpisanego przez wszystkich właścicieli lokali, albo w sposób określony w art. 18 ust. 2a u.w.l., tj. na podstawie uchwały właścicieli lokali zaprotokołowanej przez notariusza. Uchwałę taką można podjąć zwykłą większością głosów.
Jeżeli właściciele lokali zlecili zarząd nieruchomością wspólną w oparciu o umowę zlecenie, do zmiany sposobu zarządzania wystarczy podjąć uchwałę większością udziałów właścicieli lokali i wypowiedzieć umowę z dotychczasowym zarządcą zgodnie z jej zapisami.